sobota, 18 kwietnia 2015

Semarle

Semarle !
Semarle to blog o serialach . Planuje zawrzec w nim opisy najciekawszych seriali i odcinków oraz bohaterów i aktorów. 
Jeśli chodzi o seriale to będę pisać o tych według mnie najciekawszych i wartych obejrzenia. Na tym blogu mam też zamiar skupić się nad fabułą odcinków. 
Oczywiście będą opisy interesujących postaci. Chcę się skupić na relacjach między ludzkich i powtarzających się wzorcach. 
Myślę,że ciekawy również będzie związek między bohaterami a aktorami. 
Mam kilka ulubionych seriali na, których będę się skupiać. Nie jestem profesjonalistką więc będę o wszystkim opowiadac według mojego punktu widzenia w wielu względach mogę sie mylić więc jeśli będziecie mieć jakieś uwagi czy zażalenia pisać w komentarzach. 
xoxo
Semarle 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz